piątek, 6 lipca 2012

Karate mistrz!

Jak widać po nazwie posta , zamierzam po wakacjach uczęszczać na lekcje karate. Kiedyś już nawet je ćwiczyłam ale poprzestałam na białym pasie i jednym dan'ie. Zajęcia odbywają się w naszej szkole mniej więcej o 17. Chodzą na nie Misiek i Buruś. Mają zielone pasy ;o

Sporo się naczytałam o pedofilach i zboczeńcach i myślę że warto by było znać samoobronę , ale nie jest to jedyny powód dla którego chcę się uczyć karate.  Szczerze to jak przeczytałam wszystkie (łącznie 12) tomy Cheruba , to trochę się mi wpoiło to całe judo i karate. Podobno jak 13 latka ma czarny pas to dorównuje siłą dorosłego faceta. :D


Heh , a usta znalazłam w necie. Może kiedyś sobie takie zrobię , np. na obozie gdy będziemy miały wolny czas :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz