niedziela, 1 lipca 2012

Natalia poleca : I love... blueberry & smoothie ❤

Witam. Dziś chciałabym polecić wam : I love... blueberry & smoothie . Jest to.. a może lepiej przepiszę co jest , z tyłu opakowania :).
Nawilżający balsam do ciała: koktajl jagodowy.
Raz , dwa , trzy! Przygotuj się na eksplozję słodkiego aromatu soczystych jagód i gładkiego jogurtu , które pozostawią twoje zmysły odświeżone i orzeźwione. Niech rozpocznie się zabawa!
Tak właśnie producenci zachęcają nas do kupna tego właśnie balsamu.
•Moja Recenzja: Produkt wygląda b. ładnie. Pani w Douglas'ie dała mi próbkę , do powąchania. Zakochałam się! Pachnie tak pięknie ,że mogłabym wykupić cały sklep tego! A cena właściwie , bardzo niska jak na tak coś świetnego , bo : 19.00 zł. Do wyboru były różne zapachy , od "wiśni i czarnej jagody" po "Wanilia i lody". Ja jednak skusiłam się właśnie na Koktajl jagodowy. :) Według mnie , miał najmilszy zapach. To tyle :) Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz