sobota, 7 lipca 2012

piżamka w serduszka

No hej. Tak jak już wcześniej pisałam wybrałam się na zakupy na obóz. Nie kupiłam nic specjalnego w H&m bo tylko piżamę w serca , 2 pary leginsów i słodziuchną szczotkę Hello Kitty. Weszłam jeszcze do Empik'a żeby zobaczyć co tam nowego , sprawdzałam też czy nie ma jakiejś fajnej książki ,ale niestety nic dla mnie.
   Razem z mamą zgłodniałyśmy więc poszłyśmy sobie na lody. Ja wybrałam o smaku ciasteczkowym a mama wiśniowym. Ogólnie to muszę się zacząć pakować bo wyjeżdżamy w środę o 9.oo. Odjeżdżając od tematu powiem ,że z Agatą mamy już przygotowany występ w mam talent ,bo rok temu był i teraz pewnie znowu będzie. W tamtym roku niestety nie poszczęściło się nam , choć uważam że perfekcyjnie dobrałyśmy choreografię do piosenki o zupce w proszku. Ehh , jednak teraz wybrałyśmy coś z czym na pewno wygramy bo śpiewamy:

http://www.youtube.com/watch?v=8cJiBArztwA 


To tyle , na razie! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz