wtorek, 19 czerwca 2012

Dżem dobry

witam , nazywam się Natalia mam 12 lat , moim hobby jest gimnastyka sportowa . Tak się składa ,że z Agatą jutro (20.06) mamy pokaz gimnastyczny ._. Normalnie masakra , gubię się w układzie , na próbach ryję głową w ścianę przy skokach, Ehh... No nieważne resztę opowiem jutro :D

Po szkole razem z Natalią , Agatą , Asią i Werą poszłyśmy do wioski indiańskiej modlić się do boga Allaha , oraz tańczyć "udzia budzia" przy ognisku. Po modlitwie do Totemu , uznałyśmy że najlepiej będzie "pobawić" się w H2O xD , Ja byłam Luise'm , Agata Cleo , Wera Riki , Natalia Zeyne'm a Asia... no nie ważne , chyba Emmą :D . Tak się złożyło że wymieniłyśmy konwersację pt. "no chyba ocipiałaś" xd. Po szalonych modlitwach , tańcach i upijaniu się soczkami z baru mlecznego "kmar" , poszłyśmy do domu. Ja musiałam pójść o 18 do lekarza , żeby mi jakiś świstek wypełniła dr.Nutella ._. ... Po całym pracowitym dniu upiekłam babeczki z lukrem i posypką , którymi jutro poczęstuję moje waćpanny . Dobranoc 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz