środa, 20 czerwca 2012

Powitanie i dzisiejszy dzień

Na imię mi Agata.Mam 12 lat i razem z Natalią (tutaj obecną) uczęszczam do klasy 5.Jako-takiego ''hobby'' nie posiadam, lecz razem z Natalią trenuję gimnastykę sportową.No właśnie dziś mamy występ.Chciałabym mieć fajny strój a nie jak rok temu w brzydkim odcieniu czerni.;p


Dziś Natalia poczęstowała mnie babeczką (jamii !)Potem z taką jedną Agatą i Asią rzucałyśmy Zdzichem.Zdzich to żółty gąpczasty M&M's mojego kolegi Kasztana.Zdzich jest skatowany cyrklem ,popisany itd.Ma nawet tatuaż na tyłku xD


Na przerwie obiadowej poszłam z Natalią na piaskownicy do skakania w dal.Były tam takie trzecioklasistki ,które mówiły żebyśmy sobie poszły.Ale oczywiście tego nie zrobiłyśmy.Potem sobie poskakałyśmy i poszłyśmy do kolegów porzucać Zdzichem(się wie).Ale po dwóch minutach gry Spiderman(taki jeden nauczyciel)kazał nam wracać do szkoły ,bo zaczęło padać.


Do domu wracałyśmy w miłej atmoswerze Julii,Oliwii, Kacpra i Natalii.Wracając wspominaliśmy wycieczkę majową.
To tyle na dziś sajo nara amigos!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz